juni 2017

På oppdagelsesferd!

I dag ble turen til stranden litt annerledes. Vi bestemte oss nemlig for å endelig ta taubanen ned til stranda fra fjellet. Det var en helt syk opplevelse. Vi fikk virkelig sett hele byen fra himme...

Flower power

Kjole kjøpt på bruktbutikk i Nicaragua.Denne kjolen hadde jeg på meg i går da vi gikk rundt i butikker. Inkludert disse skoene også! Noe som kanskje ikke var så lurt. Vi endte nemlig med å gå 20 00...

Life's a beach

Hostellet vi bor på ligger relativt nærme La Rambla, men utrolig langt fra stranda. Vi bruker faktisk så godt som 40 minutter på å gå dit, noe som er utrolig slitsomt! Men det er jo en fin måte å f...

En dag i Barcelona

For en dag! Nå; shopping og middag!

The view

¡HOLA! Okei, så vi ser kanskje rett inn i andre leiligheter. Og vi ser kanskje ned på en smal gate. Til vanlig hadde dette vært negativt. Men! Vi ser inn i leiligheter i Barcelona, og vi...

¡Hola!

BARCELONA BOUND Den andre reisen i år har startet. Endelig! Vi startet vel å merke men noen dumper i veien da vi ikke hadde fått riktig informasjon og risikerte å måtte betale ekstra bare fo...

Barcelona, her kommer jeg!

I dag har jeg tilbringt dagen med min egen familie og svigerfamilien. En helt sykt bra søndag faktisk... Hvis jeg ser bort i fra en time i bilen i stad. Det er alltid like kjedelig, selv om jeg fak...

Arvet antrekk

//skjørt og korsett er arvet av min morI dag befinner jeg meg i Drammen, og planen er byen! Noe som blir veldig gøy. Jeg har faktisk ikke vært ute siden november her. Noe som er enda mer gøy er at ...

Rosa ballonger som bål

Stina hadde virkelig stelt i stand en real sommerfest i går! Herregud så flott det var. Dette var bålet vårt i går da, hahaI går var det som mange vet sankt Hans. Dette feiret jeg hos Stina, som ha...

A$$

new in:   //acne // coach - kjøpt på Neoz  Som jeg skrev tidligere i dag var det markedsdager her i Sandefjord i dag. Jeg som egentlig ikke skulle shoppe noe mer før je...

Dagens antrekk - hint of color

I dag har vært en fin og dyr dag! Det hele startet at jeg 08.00 hadde min første tannlegetime etter jeg fylte 21. Som vil si at dette er første gang jeg betaler noe særlig for det. Heldigvis var te...

Ut på tur: flere fluer i ett smekk

For det første: sykt dårlig blogging fra min side om dagen. Det er liksom bare om hva jeg gjør hver dag. Det er fordi det rett og slett er det som opptar tiden og oppmerksomheten min. Og jeg er jo ...

Årets første bad

For en dag?!Dagen startet relativt tidlig da jeg våknet klokka 07.00 fordi jeg var så spent på eksamenskarakteren som skulle komme ut i dag... den hadde da ikke kommet, så jeg lå våken og sjekket h...

Sommerbyen

Hurra for Linn! I går feiret vi Linn i Tønsberg. Jeg stresset meg ned til Kaldnes etter jobb på bikbok. Men det var veldig verdt det. Dette var nesten også som en klassefest på noen måter. Vi var e...

Noe av det beste med sommeren

Noe av det beste med sommerferie er definitivt disse dagene med sol og strandturer. Dette er også noe av det beste med å bo her i Sandefjord. Jeg er ikke vandt med så mange bademuligheter, og i hve...

Dagens antrekk - stranda dag to

Ut på stranda igjen i dag! Men dessverre ble det ikke så mye bading i dag heller, haha. Det er rett og slett for kaldt i vannet foreløpig altså. Men deilig er det uansett i sola på stranda. Vi mått...

Fra harrytur til stranda

I går brukte jeg hele dagen på harrytur til Sverige med Birgitte og Maren, og derfor klarte jeg faktisk ikke å blogge noe da jeg kom hjem. Det tar på å være med de hele dagen! Haha nei da. Men sver...

Endelig!

Jeg beklager mitt lange fravær. Men de siste dagene har virkelig gått i ett. Først og fremst har det vært grunnet siste innspurt på bachelorgraden min. Men nå er endelig den levert og i boks. Det b...

New bling

Gjennom instagrammen min var jeg så heldig å få en eksamensgave fra den nyåpnede butikken On:U på Farmandstredet. Her selger de smykker til en hver smak, og til en hver pris! Helt perfekt for oss s...

15 spørsmål

//Kopiert av Marthe Borge 1 Hvem er du i vennegjengen? Hun høylytte, fornuftige, korttenkte (snakker før jeg tenker) og økonomiske. Det tror jeg forklarer meg ganske greit.  2 ...

Kom deg ut!

I dag stod jeg opp til tidenes vær! Solen skinte endelig. Det hadde jeg ventet på nå siden jeg ble ferdig med eksamen. Derfor dro jeg rett ut på tur kort tid etter frokost. Jeg har virkelig fått ti...

Burgers n' babes

I kveld har jeg virkelig kost meg! Vi, en liten stor jentegjeng (2 fler enn på bildene), bestemte oss for å ta søndagen til nye høyder denne uken. Vi trengte en opptur etter en alt for lang tid med...

Hade mai. Hei juni.

HEI JUNI! Oppturer: EKSAMEN! Altså ikke det at eksamen er en god nyhet. But hey! Det at det er eksamenstid betyr at det snart er sommerferie. Og derfor er dette en opptur. I tillegg har vi jo...

Litt venninnetid er lov

Heihei! Jeg burde egentlig bruke kreftene på å skrive bachelor, derfor er jeg bare en kort tur innom her nå for å skrive bittelitt før jeg må sette fingrene på tastaturet av en helt annen grunn. De...
Rebecca Engeli

22, Sandefjord

Hei! Jeg er 21 år gammel jente fra Drammen, men som for tiden bor i Sandefjord. Her vil du kunne lese om alt fra mote til hverdagen som student. Instagram: Rebeccaengeli Snap: Rebengeli