juni 2017

P oppdagelsesferd!

I dag ble turen til stranden litt annerledes. Vi bestemte oss nemlig for endelig ta taubanen ned til stranda fra fjellet. Det var en helt syk opplevelse. Vi fikk virkelig sett hele byen fra himme...

Flower power

Kjole kjpt p bruktbutikk i Nicaragua.Denne kjolen hadde jeg p meg i gr da vi gikk rundt i butikker. Inkludert disse skoene ogs! Noe som kanskje ikke var s lurt. Vi endte nemlig med g 20 00...

Life's a beach

Hostellet vi bor p ligger relativt nrme La Rambla, men utrolig langt fra stranda. Vi bruker faktisk s godt som 40 minutter p g dit, noe som er utrolig slitsomt! Men det er jo en fin mte f...

En dag i Barcelona

For en dag! N; shopping og middag!

The view

HOLA! Okei, s vi ser kanskje rett inn i andre leiligheter. Og vi ser kanskje ned p en smal gate. Til vanlig hadde dette vrt negativt. Men! Vi ser inn i leiligheter i Barcelona, og vi...

Hola!

BARCELONA BOUND Den andre reisen i r har startet. Endelig! Vi startet vel merke men noen dumper i veien da vi ikke hadde ftt riktig informasjon og risikerte mtte betale ekstra bare fo...

Barcelona, her kommer jeg!

I dag har jeg tilbringt dagen med min egen familie og svigerfamilien. En helt sykt bra sndag faktisk... Hvis jeg ser bort i fra en time i bilen i stad. Det er alltid like kjedelig, selv om jeg fak...

Arvet antrekk

//skjrt og korsett er arvet av min morI dag befinner jeg meg i Drammen, og planen er byen! Noe som blir veldig gy. Jeg har faktisk ikke vrt ute siden november her. Noe som er enda mer gy er at ...

Rosa ballonger som bl

Stina hadde virkelig stelt i stand en real sommerfest i gr! Herregud s flott det var. Dette var blet vrt i gr da, hahaI gr var det som mange vet sankt Hans. Dette feiret jeg hos Stina, som ha...

A$$

new in:   //acne // coach - kjpt p Neoz  Som jeg skrev tidligere i dag var det markedsdager her i Sandefjord i dag. Jeg som egentlig ikke skulle shoppe noe mer fr je...

Dagens antrekk - hint of color

I dag har vrt en fin og dyr dag! Det hele startet at jeg 08.00 hadde min frste tannlegetime etter jeg fylte 21. Som vil si at dette er frste gang jeg betaler noe srlig for det. Heldigvis var te...

Ut p tur: flere fluer i ett smekk

For det frste: sykt drlig blogging fra min side om dagen. Det er liksom bare om hva jeg gjr hver dag. Det er fordi det rett og slett er det som opptar tiden og oppmerksomheten min. Og jeg er jo ...

rets frste bad

For en dag?!Dagen startet relativt tidlig da jeg vknet klokka 07.00 fordi jeg var s spent p eksamenskarakteren som skulle komme ut i dag... den hadde da ikke kommet, s jeg l vken og sjekket h...

Sommerbyen

Hurra for Linn! I gr feiret vi Linn i Tnsberg. Jeg stresset meg ned til Kaldnes etter jobb p bikbok. Men det var veldig verdt det. Dette var nesten ogs som en klassefest p noen mter. Vi var e...

Noe av det beste med sommeren

Noe av det beste med sommerferie er definitivt disse dagene med sol og strandturer. Dette er ogs noe av det beste med bo her i Sandefjord. Jeg er ikke vandt med s mange bademuligheter, og i hve...

Dagens antrekk - stranda dag to

Ut p stranda igjen i dag! Men dessverre ble det ikke s mye bading i dag heller, haha. Det er rett og slett for kaldt i vannet forelpig alts. Men deilig er det uansett i sola p stranda. Vi mtt...

Fra harrytur til stranda

I gr brukte jeg hele dagen p harrytur til Sverige med Birgitte og Maren, og derfor klarte jeg faktisk ikke blogge noe da jeg kom hjem. Det tar p vre med de hele dagen! Haha nei da. Men sver...

Endelig!

Jeg beklager mitt lange fravr. Men de siste dagene har virkelig gtt i ett. Frst og fremst har det vrt grunnet siste innspurt p bachelorgraden min. Men n er endelig den levert og i boks. Det b...

New bling

Gjennom instagrammen min var jeg s heldig f en eksamensgave fra den nypnede butikken On:U p Farmandstredet. Her selger de smykker til en hver smak, og til en hver pris! Helt perfekt for oss s...

15 sprsml

//Kopiert av Marthe Borge 1 Hvem er du i vennegjengen? Hun hylytte, fornuftige, korttenkte (snakker fr jeg tenker) og konomiske. Det tror jeg forklarer meg ganske greit.  2 ...

Kom deg ut!

I dag stod jeg opp til tidenes vr! Solen skinte endelig. Det hadde jeg ventet p n siden jeg ble ferdig med eksamen. Derfor dro jeg rett ut p tur kort tid etter frokost. Jeg har virkelig ftt ti...

Burgers n' babes

I kveld har jeg virkelig kost meg! Vi, en liten stor jentegjeng (2 fler enn p bildene), bestemte oss for ta sndagen til nye hyder denne uken. Vi trengte en opptur etter en alt for lang tid med...

Hade mai. Hei juni.

HEI JUNI! Oppturer: EKSAMEN! Alts ikke det at eksamen er en god nyhet. But hey! Det at det er eksamenstid betyr at det snart er sommerferie. Og derfor er dette en opptur. I tillegg har vi jo...

Litt venninnetid er lov

Heihei! Jeg burde egentlig bruke kreftene p skrive bachelor, derfor er jeg bare en kort tur innom her n for skrive bittelitt fr jeg m sette fingrene p tastaturet av en helt annen grunn. De...
Rebecca Engeli

22, Sandefjord

Hei! Jeg er 21 r gammel jente fra Drammen, men som for tiden bor i Sandefjord. Her vil du kunne lese om alt fra mote til hverdagen som student. Instagram: Rebeccaengeli Snap: Rebengeli